Kroatienresan dag 7

Torsdag 19 maj

Vår Kroatiensemester innebar mycket vila och att bara få koppla av. Den här dagen tror jag faktiskt inte vi lämnade campingen någon gång.

Sedan finns det de som tycker det är roligt att ta kort på en stackars nysande man. Men jag nämner inga namn.

Världen – eller åtminstone stranden – speglad i mina solglasögon.

Även om vi inte lämnade campingen så kunde vi ändå gå en fin vandringstur upp på höjderna i norr. Och längst upp på höjden fanns ett litet utsiktstorn Mot söder ett par bilder över delar av campingen.

Och i norr skär den vackra Limskij-fjorden in i landskapet..

Därutöver är det bara gott att läsa en god bok och äta något emellanåt.

Och så naturligtvis fotografera mig för att visa hur gott jag mår 🙂

Sa jag att fortsättning följer? Tänkte väl det …

One thought on “Kroatienresan dag 7

Kommentera

