Stöd för minnet

Idag har jag en av mina lediga dagar som jag nuförtiden unnar mig en gång i veckan. Och som en extra bonus arbetade Karin hemifrån på förmiddagen innan hon skulle ta tåget till Göteborg. Efter arbetet fortsatte hon sedan till Malmö och Anna-Sarah. På måndag kväll kommer hon hem igen.

Jag skjutsade till stationen och som ett stöd för att komma ihåg vem jag är gift med passade jag på att ta ett par kort på Karin när hon gick på tåget.

Det är väl inte konstigt att jag är kär i denna kvinna?

One thought on “Stöd för minnet

  1. Charlotta

    Du är väl bara för underbart gullig!! Skickar hundra extrakramar till dig att trösta dig med tills din fina fru är tillbaka – gos!

    Svara

Kommentera

